Pongrátz Gergely halálának évfordulójára

Így emlékezünk rá az Emléklapján

pongratz gergely11.jpg

"Az 1956-os forradalom kitörésének híre a hényelpusztai állami gazdaságban ért, ahonnan október 24-én reggel indultam Budapestre, mert éreztem, hogy testvéreim is részesei a felkelésnek. Tudtam, hogy mellettük van a helyem. A Corvin közbe október 25-én hajnalban kerültem"

 

Pongrátz Gergelyre tisztelői, barátai emlékeznek, megosztva velünk fotókat, videókat

 

56090706A.jpg

A Corvin közben

Így emlékezik Demendi Dávid:

'Nagy és becsületes ember voltál. Mindig emlékezni fogok rád!'

98011718A.jpg

Megosztanak velünk videókat is

images.jpg

A videó elindításához kattintson ide, vagy a képre

és egy másik: Toborzó

Pongrátz_Gergely_2004_Corvin.jpg

A videó elindításához kattintson ide, vagy a képre.

Bella Botond így emlékezik:

"Mi fiatalok példát vehetünk az Ön kitartásából, életéből!

Emlékét megőrizzük!"

Pongratz_Gergely.jpg

hungarypongratz01.jpg

A rajongók, tisztelők által összegyűjtött számtalan emléket megtekintheti Pongrátz Gergely Emléklapján, ahová Ön is elhelyezheti az ön által őrzött emlékeket, megoszthatja másokkal gondolatait, érzéseit.

(A MEMORINGS oldalain sok ezer Emléklapot tekinthet meg)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://memorings.blog.hu/api/trackback/id/tr185305742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása