Janikovszky Éva 87. születésnapjára.

Így emlékezünk rá!

11.jpg

"Velem mindig történik valami"

Janikovszky Éva

Az emlékezők sok fotóval, illusztrációval, videó részlettel emlékeznek a nagyszerű, felejthetetlen írónőre. Néhány, az emlékek közül:

Könyvborítóinak fotójával

41879_1a.jpg

mora_77.jpg

mora_175.jpg

Bejegyzésekkel az emlékkönyvbe. Rita így ír:

"Drága Éva néni! Édesanyám mindig az ön meséit olvasta fel nekem amikor kicsi voltam. Sokáig nem tudtam ki írta ezeket a meséket, mikor nagyobb lettem megnéztem, hogy örökre a szívembe zárhassam azt a személyt aki megalkotta őket. Köszönöm szépen!"

Videó részletekkel: Égigérő fű

Vas Veronika így emlékezik:

"Nagyon szerettem a "Ha én felnőtt volnék" című írását. Nagyon köszönöm! "

Janikovszky_Eva1.jpg

Másfél flekk a boldogságról

11496_608681615825993_1300312576_n.jpg

És végül a sírja

Janikovszky_Éva_sírja.jpg

Az emlékezők, a tisztelők által összegyűjtött számtalan emléket megtekintheti Janikovszky Éva Emléklapjánahová Ön is elhelyezheti az ön által őrzött emlékeket, megoszthatja másokkal gondolatait, érzéseit.

(A MEMORINGS oldalain sok ezer  Emléklapot tekinthet meg.)

A bejegyzés trackback címe:

https://memorings.blog.hu/api/trackback/id/tr905242689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása